ЯК ПЕРШАЧКІВ

 

ЗАРАХОВУВАТИМУТЬ

 

ДО ШКІЛ

 

Міністерством освіти затверджений порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти. Відповідний наказ підписаний міністром освіти Лілією Гриневич.

Документ визначає механізми зарахування дітей до шкіл для здобуття початкової, базової чи профільної середньої освіти, а також переведення учнів з одного закладу освіти до іншого або їх відрахування зі шкіл.

Затверджений порядок визначає, що заява про зарахування дитини до першого класу закладу освіти, за яким закріплена територія обслуговування, на якій проживає ця дитина, має подаватись до 31 травня.

Впродовж 01-15 червня заяви про зарахування дітей не приймаються, що не виключає права батьків подавати заяви після 15 червня на вільні місця.

 Присутність дитини під час подання заяви або її зарахування не є обов’язковою і не може вимагатись працівниками закладу освіти чи бути умовою її зарахування.

Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв не перевищує загальної кількості місць у перших класах, не пізніше 01 червня видається наказ про зарахування усіх дітей.

Якщо станом на 31 травня кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у перших класах, зарахування дітей відбувається за такими правилами:

ü     до 01 червня включно зараховуються усі діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене, а також діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі, чи дітьми працівників цього закладу освіти, чи випускниками дошкільного підрозділу цього закладу освіти;

ü     до 15 червня включно на вільні місця зараховуються діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу, за результатами жеребкування;

ü     до 15 червня включно зараховуються на вільні місця та за умови утворення окремого (окремих) класу (класів) також і ті діти, які не проживають на території обслуговування цього закладу, але мають бажання здобувати освіту за освітньою програмою, що використовується закладом освіти. У випадку якщо кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у такому класі (класах), зарахування дітей відбувається за результатами жеребкування.

Передбачається, що жеребкування буде проводитись у період з 5 по 10 червня. Жеребкування проводиться за добровільної присутності батьків дітей, які претендують на вільні місця, на засадах випадкової вибірки, прозорості та відкритості. Під час жеребкування мають право бути присутніми представники ЗМІ та громадських об’єднань.

Жеребкування проводиться за допомогою барабана, скриньки або іншого пристрою, що має бути виготовлений з прозорого матеріалу.

З метою зарахування усіх дітей керівники шкіл мають вживати заходів щодо раціонального використання наявних у закладі освіти приміщень або ініціювати перед органом, у сфері управління якого перебуває заклад відкриття додаткового  класу, внесення необхідних змін в організацію освітнього процесу та вивільнення приміщень, що використовуються не за призначенням.

У випадку, якщо після вжиття вичерпних заходів кількість дітей, які мають право на першочергове зарахування, перевищує спроможність закладу освіти, орган, у сфері управління якого перебуває заклад освіти, невідкладно має запропонувати на вибір батьків таких дітей перелік закладів освіти, максимально доступних і наближених до місця їх проживання, а також сприяти зарахуванню дітей до обраних їх батьками закладів освіти.

Документом також визначено механізми зарахування школярів до гімназій та ліцеїв.

 

Дія документа не поширюється на заклади спеціалізованої освіти мистецького, спортивного, військового чи наукового спрямування, спеціальні заклади загальної середньої освіти та заклади професійної, фахової передвищої та вищої освіти.

 

26 березня 2018 року у школі відбувся круглий стіл «Атестація – крок до творчості», на якій дев’ятеро педагогів школи: 

Верешко С.І., Бечка Л.Д., Говдан О.В., Ігнатюк В.В., Логош В.Д., Маршавка М.Т., Несторяк І.Ю., Поліщук Ю.І., Пентюк І.П. презентували свій педагогічний досвід. 

Виступ учителів перед педагогічним колективом та членами атестаційної комісії надає можливість продемонструвати свої досягнення, здобутки, педагогічні знахідки.

Основними завданнями, які вирішувались у ході атестації, було стимулювання неперервного підвищення професійного рівня працівників, визначення відповідності займаній посаді та рівню кваліфікації.

На засіданні  педагогічної ради учителі представили портфоліо, як узагальнюючий та системний огляд  педагогічної діяльності. Цікавими і неординарними були доповіді вчителів, оскільки кожен мав змогу креативно презентувати власний досвід.

           Педагогічна майстерність кожного вчителя формується  щодня і складається з пошуку інформації, експерименту, креативного підходу до справи. Але важливо повірити у своїх учнів, сподіватися на успіх, знайти свій підхід, любов'ю осяяти справу нелегку. 

 

 

 

ПСИХОЛОГО-

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ

 

КОНСИЛІУМ

 

 

"АДАПТАЦІЯ П'ЯТИКЛАСНИКІВ"

 

14.12.2017р.

 

 

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ

 

КОНСИЛІУМ

 

ДЛЯ БАТЬКІВ

 

 

 

"АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ"

 

07.12.2017р.

 

ЗАСІДАННЯ

 

МО ВЧИТЕЛІВ

 

ПОЧАТКОВИХ

 

КЛАСІВ

   

 

АТЕСТАЦІЯ

 

ПЕДАГОГІЧНИХ

 

ПРАЦІВНИКІВ

 

2016/2017 н.р.

 

  

   

 

ЗАСІДАННЯ

 

ПЕДАГОГІЧНОЇ

 

РАДИ

 

 

 

ПСИХОЛОГО-

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ

 

КОНСИЛІУМ

 

 

 

"АДАПТАЦІЯ П'ЯТИКЛАСНИКІВ"

Робота з молодими спеціалістами 

Відбулись засідання двох районних методичних об’єднань – вчителів художньої культури з проблеми «Інноваційні технології навчання і виховання як засіб розвитку творчої активності учнів на уроках художньої культури» та шкільних бібліотекарів з проблеми «Роль шкільної бібліотеки в національно-патріотичному вихованні учня»

02 грудня 2015 року в нашій школі було багато гостей: на базі закладу відбулись засідання двох районних методичних об’єднань – вчителів художньої культури з проблеми «Інноваційні технології навчання і виховання як засіб розвитку творчої активності учнів на уроках художньої культури» та шкільних бібліотекарів з проблеми «Роль шкільної бібліотеки в національно-патріотичному вихованні учня».

Про місце художньої культури та роль шкільної бібліотеки в навчально-виховному процесі Сергіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів розповів директор школи Вовк Віктор Миколайович.

Всі учасники засідань переглянули візитку закладу та побували на родинному святі «Я по світу іду в вишиванці» за участю майстрів вишивки села, організованому і проведеному вчителем художньої культури Верешко Софією Іванівною та бібліотекарем Александрюк Ольгою Григорівною.

В ошатно прикрашеній залі кожна з вишивальниць розповіла свою історію захоплення цим видом мистецтва, представила на розгляд присутніх свої найдорожчі роботи – вишиті сорочки, рушники, скатертини, ікони, картини… Величезне різноманіття кольорів, візерунків, а в них – самовираження нашого народу, відображення його цінностей, традицій, культури та історії.

Вчителі художньої культури відвідали відкритий урок в 11 класі «Образотворче мистецтво Далекого Сходу. Китайський живопис» у вчителя художньої культури Верешко Софії Іванівни та взяли участь у роботі круглого столу з проблеми «Інноваційні технології як засіб розвитку творчої активності учнів  на уроках художньої культури», на якому Софія Іванівна презентувала педагогічний інформаційний проект «Естетичний феномен китайського живопису», а вчитель музичного мистецтва школи Самашко П.В. – методичні рекомендації щодо викладання розділу «Музичне мистецтво» в 11 класі.

На розгляд шкільних бібліотекарів представлено посвяту в читачі учнів 2 класу (організатори – шкільний бібліотекар Александрюк О.Г. та класний керівник 2 класу Несторяк О.В.) та інсценізацію «Звірятка лікують книгу». Учні залюбки брали участь у проведенні цих яскравих дійств, ділились прислів’ями та приказками про книгу, відгадували загадки, грали казкових героїв, в образах яких розповідали про правила поводження з книгою, про важливість читання в житті кожного з нас.

Для всіх учасників засідань практичний психолог школи Поліщук Ю.І. провела захід з елементами тренінгу «Удосконалення ціннісного ставлення до себе».

Насамкінець обговорено проведені заходи, підведено підсумки, прийнято рекомендації щодо подальшої роботи.